Kiireim viis elektriarve väljavõtte tegemiseks on iseteeninduse keskkond. Paberkandjal väljavõtteid väljastatakse ainult ettetellimisel.
18. jaanuar 2022Arvestades klientide aina kasvavat vajadust esitada riigi poolt pakutud hüvitiste taotlemiseks elektriarvete väljavõtteid, tuletame meelde, et kõige kiirem, mugavam ja tasuta viis teha elektriarve väljavõte on kasutada iseteeninduse keskkonda (eteenused.vkgev.ee/Login). Samuti võib elektriarve tellida e-posti aadressile. Kliendi soovil on võimalik tellida arve koopia ka paberkandjal, mille puhul rakendub hinnakirja järgi tasu üks euro (1€) iga arve kohta.
Epidemioloogilise olukorra halvenemisest tingituna ei võta VKG Elektrivõrkude Narva klienditeeninduse kontor praegu kliente tavarežiimis vastu, väljavõtete väljastamine toimub ainult ettetellimuse alusel ning eelnevalt kokkulepitud ajal. Palume klientidel saata vastav päring e-postile klient.ev@vkg.ee või helistada klienditeeninduse telefonile 716 6633 (E-N 08:00-17:00, R 08:00-16:00). Seejärel lepitakse kliendiga kokku väljavõtte kättesaamise kellaaeg. Kontoris viibimise ajal kehtib hingamisteede kaitse kandmise kohtustus.
Teenuseid puudutavate küsimuste korral palume klientidel ühendust võtta ülaltoodud kontaktide teel. Arveid saab tasuda iseteeninduses või pangakanalite vahendusel. Elektririketest saab teatada ööpäevaringselt telefonil 716 6666.