Plommimine
Kõik meile kuuluvad elektriseadmed peavad olema alati plommitud. Plommimine tagab, et elektrit tarbitakse kokkulepitud korras ning tarbimist on võimalik nõuetekohaselt mõõta.
Plommid peavad olema järgmistel elektriseadmetel:
- elektriarvestid
- mõõtetrafod (pinge- või voolutrafod)
- sulavkaitsmed ja kaitselülitid
- mõõtmata ahelates asuvad jätkukarbid ja spetsiaalsed katted
- lahutus- ja lühistusklemmid
- Plommide eemaldamiseks ja paigaldamiseks tuleb meilt tellida plommimise teenus.
- Iseseisev plommide eemaldamine on keelatud ning seda käsitletakse kui ebaseaduslikku tarbimist.
- Plommide eemaldamise ja katkestuse vajaduse üle otsustab elektrisüsteemiga tegelev elektrik. Küsimuste korral palume võtta meiega eelnevalt ühendust.
- Plommimise teenust on vaja töödeks, mille puhul tuleb elektriseadmetelt plommid eemaldada. Plommimine on vajalik elektrikilbi ja juhtmestiku vahetamisel, uuendamisel või ümberehitamisel juhul, kui seal paiknevad plommitud seadmed või juhtmed.
- Plommimist hõlmavad tööd tuleb esmalt meiega kooskõlastada, tutvu eelnevalt kindlasti tehniliste tingimustega.
Telli plommimise teenus
Plommimise teenuse tellimiseks saada taotlus vähemalt 10 tööpäeva enne planeeritud tööde algust e-postile klient@viruev.ee või meie esindusse aadressil Paul Kerese tn 11, 20309 Narva.
Avariilised olukorrad
Avariiliste olukordade puhul palume võtta meiega ühendust esimesel võimalusel telefonil 716 6666. Elektriohust teata telefonil 112.
- Elektripaigaldise plommi eemaldamise ja uuesti plommimise vahele jääv ajavahemik ei tohi üldjuhul olla pikem kui kolm (3) tööpäeva.
- Teenuste hinnakirjaga saab tutvuda siin.
- Kui märkad, et plomm on rikutud või puudub, anna sellest meile kohe teada e-postil klient@viruev.ee või telefonil 716 6633.
- Kui plomm on rikutud või puudub, saab seda käsitleda ebaseadusliku elektritarbimisena.